Успіх

Незручні запитання на співбесіді: як відповідати?

Уявімо ситуацію: ти проходиш співбесіду на роботу своєї мрії. Все йде за планом: встиг розповісти про себе, свій досвід і навіть присвітив досягнення на попередньому місці. І раптом майбутній керівник починає ставити питання про помилки, недоліки, та й взагалі вимагає повний звіт, чому ти вибрав саме їх організацію. Ступор, сум’яття і мозок починає видавати щось недоладне: «А, ем. . . ну, я часто запізнююся. . . ». Як навчитися відповідати на не самі зручні питання? Розповідаємо нижче!

«Чому ви вибрали саме нашу організацію? »

Про це питання. Насправді тебе не просять співати дифірамби про те, який класний продукт або проект робить компанія. А хочуть зрозуміти, яку користь ти бачиш в цій роботі, що крім зарплати зможе тебе зацікавити.

Хороший відповідь: «Раніше я працював тільки в невеликих стартапів. Впевнений, що тепер достатньо виріс професійно, щоб будувати свою кар’єру вже у великій компанії, де є можливість вертикального росту».

Поганий відповідь: «Я з самого дитинства мрію потрапити у вашу команду і зберігаю портрет керівника у себе під подушкою».

«Які у вас недоліки? »

Про це питання. Про адекватному сприйнятті себе, прийнятті своїх недоліків і вміння працювати над ними. Найпоширеніша помилка– розповісти про нестачу, який виглядає як перевага. Наприклад, трудоголізм. Це все одно, що сказати: «Моя проблема в тому, що я занадто ідеальний кандидат».

Хороший відповідь: «Я невпевнено себе відчуваю, коли виступаю на публіці. Якщо потрібно провести презентацію перед колегами або новою аудиторією, мені доводиться ретельно готуватися. Але в минулому році я пройшов курс, де мені розповіли кілька способів, як справлятися з хвилюванням».

Поганий відповідь: «Я постійно запізнююсь, не можу з цим впоратися. Навіть ось на співбесіду запізнився. . . »

«Ким ви бачите себе через 5 років? »

Про що насправді питання. Про вміння планувати своє майбутнє і ставити адекватні цілі. Розуміючи це, роботодавець буде знати, як мотивувати працівника продовжувати роботу в організації.

Хороший відповідь: «Зараз мені не вистачає управлінського досвіду, тому через 2 роки я б хотів очолити невелику команду, а далі – стати керівником відділу».

Поганий відповідь: «5 років? Мій горизонт планування – не більше 10 днів! »

«Які помилки ви робили минулого роботі? »

Про що насправді питання. Про визнання своїх помилок і пошуку способів їх вирішення. А в ідеалі – про те, як більше їх не допускати.

Хороший відповідь: «Одного разу мені доручили замовити кілька принтерів. Коли кур’єр їх привіз, я був дуже зайнятий іншою роботою, зміг перевірити справність тільки одного і поставив підпис про те, що отримав справну техніку. Виявилося, що три інших принтера не працювали. На з’ясування всіх обставин з постачальником і усунення неполадок пішло два тижні, і керівництво було незадоволене. А я зробив висновок: завжди потрібно уважно перевіряти кожну дрібницю, оскільки із-за помилки може зупинитися робота цілого відділу».

Поганий відповідь: «Як-то раз я пролив каву на піджак керівника. Конфуз так конфуз! »

«Чому ми повинні вибрати саме вас? »

Про що насправді питання. Про вміння тверезо оцінювати свої навички, амбіції, сильні сторони і відповідність вакансії. Також це хороший привід показати, що ти в курсі очікувань роботодавця.

Хороший відповідь: «З нашої розмови я зрозумів, який вам потрібен спеціаліст. Велика частина того, про що ми поговорили, мені зрозуміла і знайома, але є речі, які потрібно вивчити. Мені було б цікаво це зробити».

Поганий відповідь: «А чому не мене? Я– те що треба! »

Підписуйтесь на наш канал та дізнавайтесь багато корисної інформації з працевлаштування, кар’єрні поради, HR-сервіси та багато іншого:

Читайте нас також у , , а кращі вакансії міста шукайте на сайті: